loading...
دانلود آهنگ جدید

alireza maleki بازدید : 374 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)
وزیر ارتباطات چه مدیرانی را انتخاب می‎کند؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: برای تغییر معاونانم در حال مطالعه هستم؛ چراکه قصد دارم افرادی را انتخاب کنم که سیاست های درستی را اجرایی کنند.

  
به گزارش  لوفاگوزر   نقل از سیتنا؛ دکتر محمود واعظی که صبح امروز برای افتتاح پروژه‎ی مرکز تبادل ترافیک اینترنت کشور (IXP) در مرکز توسعه مخابراتی انقلاب اسلامی شرکت ارتباطات زیرساخت حاضر شده بود، در نشست خبری در مورد اینکه برنامه هایش برای تغییر و تحول در این وزارتخانه چیست، گفت: قصد دارم افرادی را انتخاب کنم که سیاست های درستی را اجرایی کنند.

 

وی ادامه داد:  بر این اساس هدفمان فقط تغییر نبوده و تصمیم داریم چنانچه قرار است تغییری صورت گیرد تصمیم گیری درستی باشد؛ بر این اساس هنوز در حال مطالعه هستم و به زمان نیاز دارم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات بنر





درباره ما
www.lofagozar.ir دانلود آهنگ فیلم ,مد وژورنال لباس ها ..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 1,382
  • بازدید سال : 14,163
  • بازدید کلی : 714,943
  • پیج رنک سایت ما
    page rank of pichak.net

    تبلیغات متنی شما


    آرایش فشن ومدل مو




    تبلیغات متنی شمافقط 2000هزار تومان