loading...
دانلود آهنگ جدید
alireza maleki بازدید : 780 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود قسمت اول و دوم سریال شوخی کردم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

دانلود قسمت اول و دوم سریال جدید شوخی کردم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

.:: به همراه نسخه کم حجم ::.

لطفا برای حمایت محصول را به صورت اورجینال تهیه فرمایید

 

دانلود قسمت اول و دوم سریال شوخی کردم با لینک مستقیم | IR-Movie.ir

 

دانلود قسمت اول و دوم سریال شوخی کردم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

دانلود قسمت اول و دوم سریال جدید شوخی کردم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

.:: به همراه نسخه کم حجم ::.

لطفا برای حمایت محصول را به صورت اورجینال تهیه فرمایید

دانلود قسمت اول و دوم سریال شوخی کردم با لینک مستقیم | IR-Movie.ir

کارگردان: مهران مدیری
ژانر: طنز ، اجتماعی ، آیتمی
سال انتشار: 1392
مدت زمان: 45 دقیقه

فرمت:  MKV + MP4
حجم: 298 + 265 مگابایت
خلاصه داستان: شوخی کردم نام سریال جدید مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکهٔ نمایش خانگی تولید می‌شود. مجموعه «شوخی کردم» حدود ۶۰ بازیگر تلویزیونی و سینمایی دارد که در یک مجموعه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌ اند.مدیری کارگردانی و تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.این مجموعه در قالب آیتم‌های کوتاه به مسائل روز سیاسی و اجتماعی داخلی و خارجی می‌پردازد و لوکیشن آن که واقع در سوله‌ای است که دکورهای متفاوتی را تجربه می‌کند...
بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و…

 

| قسمت 1 |

دانلود نسخه با کیفیت عالی و فرمت MKV 

RioUpload | fileMoney

دانلود Download

دانلودنسخه کم حجم با فرمت MP4

 

| قسمت 2 |

دانلود نسخه با کیفیت عالی و فرمت MKV 

RioUpload | fileMoney

دانلود Download

 


برچسب ها دانلود قسمت اول سریال شوخی کردم با فرمت MP4 , دانلود قسمت 1 سریال شوخی کردم با فرمت MP4 , دانلود قسمت اول سریال شوخی کردم با کیفیت عالی و فرمت Mp4 , دانلود سریال شوخی کردم قسمت اول , دانلود سریال شوخی کردم قسمت اول با فرمت MP4 , دانلود سریال شوخی کردم - قسمت اول , دانلود پشت صحنه قسمت اول سریال شوخی کردم , دانلود قسمت ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶ و ۷ و ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ و ۲۲ و ۲۳ و ۲۴ و ۲۵ و ۲۶ سریال شوخی کردم با فرمت Mp4 , دانلود قسمت 1 سریال شوخی کردم با کیفیت عالی و لینک مستقیم , دانلود قسمت اول و دوم سريال شوخی کردم با فرمت mp4 , دانلود قسمت اول و دوم سريال شوخی کردم با کيفيت عالي و فرمت mp4 , دانلود قسمت اول و دوم سريال شوخی کردم , دانلود همه قسمت های سريال شوخی کردم با فرمت mp4 , دانلود قسمت اول و دوم سريال شوخی کردم با کيفيت عالي و لينک مستقيم , دانلود سريال قسمت اول و دوم شوخی کردم با لينک مستقيم و کيفيت عالي , دانلود سريال شوخی کردم قسمت اول و دوم , دانلود پشت صحنه قسمت اول و دوم سريال شوخی کردم , دانلود پشت صحنه قسمت اول و دوم سريال شوخی کردم با کيفيت عالي و لينک مستقيم , دانلود رایگان سریال شوخی کردم , دانلود سریال شوخی کردم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات بنر





درباره ما
www.lofagozar.ir دانلود آهنگ فیلم ,مد وژورنال لباس ها ..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 774
  • بازدید سال : 13,555
  • بازدید کلی : 714,335
  • پیج رنک سایت ما
    page rank of pichak.net

    تبلیغات متنی شما


    آرایش فشن ومدل مو




    تبلیغات متنی شمافقط 2000هزار تومان