loading...
دانلود آهنگ جدید
alireza maleki بازدید : 507 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد و استثنایی و بی نظیر و شنیدنی و بمب و بترکون ساسی مانکن به نام عطسه



دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد

و استثنایی و بی نظیر و شنیدنی و بمب و بترکون

ساسی مانکن

به نام عطسه

دانلود موزیک ویدئو جدید ساسی مانکن به نام عطسه

برچسب ها دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد و استثنایی و بی نظیر و شنیدنی و بمب و بترکون ساسی مانکن به نام عطسه , دانلود اخرین آهنگ ساسی مانکن , عطسه ساسی مانکن , دانلود اهنگ شاد ساسی مانکن , - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - آهنگ 92 دانلود دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود , : آهنگ عطسه ساسی مانکن , اهنگ عطسه ساسی مانکن , دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن عطسه , دانلود آهنگ عطسه , دانلود آهنگ عطسه ساسی مانکن , دانلود اهنگ جدید ساسی مانکن , دوست نداری صدام و نمیمونی بام و خبر نداری همه گوش میدن شیش و نه هامو من میخوام لالارو به لیلیت بذارم اسمم و دیوید بذارم بگو دوست داری؟ بدو بگو دوست داری دوست دارم شنبه رو Sunday بگم تنهایی Parkway برم این و دوس نداری؟ خره این و چرا دوس داری چرا هی نگام میکنی آخ زورکی چرا دیگه نمیخندی باز تو لکی تو رگی آها چه دختره مارمولکی اگه تا تو بیای صبر کنم چیزات و مرتب کنم این و دوس داری؟ بدو بگو دوس داری اگه شیرین و بانمک کنم سایه رو روشنک کنم این و دوس نداری خره این و چرا دوس نداری عطسه آها بدو بذار ناراحت شه (عطسه) وای نمیدونی چی کشیدم تو این سالها از دست این بچه (عطسه) شُ شدم متوجه(عطسه) دست یه پسر تو دستش بود میخواست از خیابون رد شه اصلا به من چه(عطسه) عطسه کی میدونه زنم کو کی میدونه زنم کو همونی که خیلی خوشگله حتی بی النگو پَ کوش اونی که تو روم بود دوستش داشتم تو جوجوم بود من و دوست داشت میدونم آخه همش پهلوم بود از چشاش معلوم بود من میخوام لالارو به لیلیت بذارم اسمم و دیوید بذارم بگو دوست داری؟ بدو بگو دوست داری دوست دارم شنبه رو Sunday بگم تنهایی Parkway برم این و دوس نداری؟ خره این و چرا ندوس داری چرا هی نگام میکنی آخ زورکی چرا دیگه نمیخندی باز تو لکی تو رگی، عطسه ، چه دختره مارمولکی اگه مشتام و مثل محمد علی کلی کنم کابل و من دبی کنم تهران و L.A کنم این و دوس داری؟ بدو بگو دوس داری ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات بنر





درباره ما
www.lofagozar.ir دانلود آهنگ فیلم ,مد وژورنال لباس ها ..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نصب تولبار سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 122
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 58
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 112
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 1,283
  • بازدید سال : 14,064
  • بازدید کلی : 714,844
  • پیج رنک سایت ما
    page rank of pichak.net

    تبلیغات متنی شما


    آرایش فشن ومدل مو




    تبلیغات متنی شمافقط 2000هزار تومان